Vladimír Prokeš,život v kostce. Jak jsem poznal princeznu a vílu ??

úryvek.: O pár let starší děvče mě tam vodí, hezká příjemná a krásně voní. Cesta pěšky hodinu tam a zpět, někdy z toho bylo hodin pět. Mezí lesy v půlce cesty, studánka tam je.... Pak mne ta slova divná napadla, kdybych ji šel doprovodit jestli by se nebála ? Jak odpověděla pro mne bylo hodně matoucí. ,, Ty musíš !!! Tvůj doprovod až k domu, je vlastně žádoucí '' Tak jsem tedy s koprněl,netušil jsem proč bych měl ? Kdo to píše a kdo jsem ? Jméno:Vladimír Prokeš;  Adresa:Masarykovo nám. 97/1; 586 01  Jihlava1; Datum narození:12.7. 1967;   Místo narození:Jihlava;   Národnost:česká; Rodinný stav: rozvedený Osobní zájmy: Rodina,děti a vše hezké kolem života. Mám rád své lásky dívky, ženy, poezii. S tím souvisí má tvorba, protože rád dělám radost začínám psát. Trochu o životě lásce a starostech ostatních. Trochu se zajímám o internet, počítač-tabulky EX CEL Bohužel jak to bývá u nás raků nečiní nám problém něco vymyslet  a vytvořit. Většinou však pro svou pomalost a lenost máme problém s tím abychom své dobré myšlenky dokončily. tj.  :-) jo a děti, ty mám +3 jak to kdo bere... Syna a dvě dcerky. Mám je rád asi všechny stejně. Jak jinak mezi dětmi nejde dělat rozdíly, někdy sice zlobí, aby se nám připomněly ... No nebyli jsme jiní ..

Vzdělání:

Autor: Vladimír Prokeš | pátek 11.6.2010 16:51 | karma článku: 9,03 | přečteno: 1063x