Dokáže internet nahradit první lásku?

Některé lásky jsou jen pominutím na pár okamžiků. Daleko hlubší prožitek mohou přinést i vztahy na dálku. Vlastně jsem měl docela štěstí na zajímavá setkání s fajn děvčaty, kromě kouzla osobního k tomu přidává tajemnost i ona vzdálenost, kupodivu ani ta nebývá vždy na škodu jak by si někdo pomyslel. Může tedy člověku přinést něco i láska na sociální síti? Pokud ano tak to hodlám zjistit .-) 

Rytíř srdce z BlaníkuZ galerie autora VP


od uživatele Vladimír Prokeš Jihlava (veřejný fb profil) dne 13. květen 2012 v 18:11 ·
 

Dokáže internet nahradit první lásku? Čtení na pokračování První internetová láska. díl 001 

První lásky.   Četl jsem na zdi u přítelkyně text...Ano byli jste šťastní, zažili jste snad všecky situace, a také se pořád hádali. Teď už je to ale pryč, je to strašně dlouho, co to vše bylo a co to vše skončilo.Ale stejně, furt sní srovnáváš své další lásky, furt hledáš vlastně někoho stejného jako byl on, nebo radši od té doby nemáš nikoho.- :DDDTak denně si alespoň jednou vzpomeneš. A když se potkáte zajiskří to, tak nad tím pak přemýšlíš. Né nezmizelo to, všecky city jsou jen pod tenkým ledem.Stará láska nerezaví :)  Život není fér, tak jak přichází ho ber

Bude mi letos 45 let
Exekuce mi vzaly celý svět
Tedy nic co by jste mi mohli závidět.
Zůstalo pár hezkých vzpomínek a několik podnětů pro život.
Tak si to tak neberu i když pro řadu lidí jsem idiot.

Hledat lásku a štěstí na síti? 

Facebook je bezesporu jedno z míst, která potěší nesmělé ale i ostřílené svůdníky.  Můžete se profilovat jako vy, nebo si uděláte profil podle svých snů...  
Nemá asi cenu si moc vymýšlet mohli by jste narazit podobně jako v tomto videu..

 
Přesto se zázraky občas dějí

Náhodou jsem při brouzdání na netu poznal zajímavé děvče...

 Nejhezčí je když potkáš někoho, kdo se první lásce vyrovná či je ještě lepší ♥
Nestává se často aby si lidé rozuměli od prvního okamžiku, 
možná jsem tedy něčím zvláštní, tak proč nezkusit něco jinak .-)
 Nejde o lásku protože přez monitor je to trochu omezeno ..
Pocity sounáležitost nebo vnitřní naplnění prázdnoty?  

Tajemná neznámá láska, taková je ta má internetová

Regínka, Romaneta ...Dívka mnoha tváří a záhad, která mě teď provází životem...

 

Vracím se ve vzpomínkách do doby své první životní lásky... 

Jaká byla ta moje první?

 Na internátě v městečku Meziboří, tam studentským se láskám daří.

Měl jsem spoustu kamarádek, dívek a žen přesto...

Amor lásky mi zůstal utajen.

 Poznal jsem princeznu a vílu. 

Tak přišlo léto  já byl doma na Jihlavsku zpět

Tam láska na třešních mne potkala, byla to princezna a víla má.

Bál jsem se ji zkřížit svět a stáhl jsem se radši zpět.

Však dívčina ač mladá, světa neznalá, půl rok si na mne počkala.

Dělilo nás tehdy pět dlouhých let. 13 a 18 ten nepoměr nešel nevidět. :-(

Zastavilo se mi ten den srdce, které vzplálo láskou nepoznanou.

Osud tomu tak asi chtěl,abych ji radši neviděl.

Vojna a osud nás dohromady daly

Na podzim podle práva, vojna si nás tedy brala.

Tak jsem do Jihlavy po dlouhé době zase jel,

něco říkalo mi abych místo oslavy a pití domů šel.

Na náměstí jako bych s kameněl,divný pocit v zádech měl.

Otočil jsem se k autobusu a dívku krásnou uviděl.

Neznal jsem ji , přesto jako by jsme se dlouho znaly

důvěrně jsme si povídaly jako dobří známí.

Pak mne ta slova divná napadla,

kdybych ji šel doprovodit jestli by se nebála ?

Jak odpověděla pro mne bylo hodně matoucí.

,, Ty musíš !!! Tvůj doprovod až k domu, je vlastně žádoucí ''

Tak jsem tedy s koprněl,netušil jsem proč bych měl ?

Někdo na tebe čeká tak proto.

Vše mi záhy vysvětlil ten anděl v dívčím těle a teplém svetru.

Dovedla mi totiž mou vílu princeznu Ivetku svou sestru...

Osud tomu chtěl

Strávil jsem sní dlouhý krásný večer na skále nad řekou

Odvedl ji domů a ...v hospůdce složil pro ni první báseň.

Lásky jsou fajn ..

Vlastně ani nejde o to jaké, ať už opravdové 
nebo ty které máme pouze v mysli .-)

 Vždycky je mi fajn když na lásku vzpomínám.
útrapy a smutek tak nějak už nevnímám..

Uvidíme co bude z toho tedy dál
protože jsem si jednu vyrtuálně vzal .-)
Každý vztah tak nějak svým způsobem obohacuje...

VP. :-) 

Autor: Vladimír Prokeš | středa 4.7.2012 20:49 | karma článku: 8,50 | přečteno: 748x
  • Další články autora

Vladimír Prokeš

Pozvánka na Zvrat

21.9.2012 v 13:29 | Karma: 5,43
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 964x
Postřehy ze života,sny úcta k životu a láska
to jsou věci které nám chybí.
Autor je průměrný občan, který už se nemůže
dívat na nepořádek v naší zemi.
Díky snům, štěstí a lásce, může žít dál.                                                                                                  

Má rád lidi básně a přírodu. 

Oficiální stránka - Vladimír Prokeš