Osobní

Vladimír Prokeš

Diskuze a podpora světového hnutí STOP ACTA nejen Jihlava

Celý rozumný svět dnes demonstruje přidejte se. Aktuálně v řadě měst, přidává se i Vysočina. Mrazivá Jihlava se ocitne na výsluní zájmu především mladších ročníků. Připojí se dnes k celosvětové akci STOP ACTA. Protestní akce se konají ve většině měst, kde občané vyjadřují svůj protest proti omezování svobody.Akce je oficiálně ohlášena jako vyslovení nesouhlasu podpisu ČR pod smlouvu ACTA. Pozor ACTA se týká nejen copyrightu ale i léků a bylin, zemědělských plodin,zeměpisných označení, obchodních známek, technologií a know-how. Pozor ACTA se týká nejen copyrightu ale i léků a bylin, zemědělských plodin, zeměpisných označení, obchodních známek, technologií a know-how.Pozor ACTA se týká nejen copyrightu ale izeměpisných označení, obchodních známek, technologií a know-how.

11.2.2012 v 10:55 | Karma článku: 7.95 | Přečteno: 1191 | Diskuse

Vladimír Prokeš

Rodina je bezradná. Pomůžeme Adélce domů? Já prosím, děvče ozvi se

Mladá dívka odešla z domova a mobil je hluchý. Rodina si už neví rady a policie jenom tápe v nejistotě. Pravděpodobně z důvodu nízkého počtu policistů, zůstane také tento případ jako mnohé jiné nedořešen.Na facebooku proto žádá rodina o pomoc přátele. Rychlé sdílení možná pomůže brzkému návratu. Prosím o pomoc při pátrání i čtenáře. Děkuji..

23.1.2012 v 0:35 | Karma článku: 11.58 | Přečteno: 1653 | Diskuse

Vladimír Prokeš

Dlouho jsem váhal koho volit, ne ty co by to tu mohly zase zkonit.

Někdy je nejjednodušší řešení to nejlepší. Hledat v kandidátkách osobnosti je nesnadné. Rozhoduje se i díky maličkostem. Pár stran člověk vyloučí hned, jiné pokud si vzpomene jak mu mazaly med v bilboardech. Novinku VV sám pan John z mích úvah vyloučil, a s Top 09 by život moc feudální byl. Zbývá pár stran jaký je jejich cíl? Hledám kdo se jak provinil.

15.10.2010 v 7:12 | Karma článku: 7.19 | Přečteno: 1284 | Diskuse

Vladimír Prokeš

Vladimír Prokeš,život v kostce. Jak jsem poznal princeznu a vílu ??

úryvek.: O pár let starší děvče mě tam vodí, hezká příjemná a krásně voní. Cesta pěšky hodinu tam a zpět, někdy z toho bylo hodin pět. Mezí lesy v půlce cesty, studánka tam je.... Pak mne ta slova divná napadla, kdybych ji šel doprovodit jestli by se nebála ? Jak odpověděla pro mne bylo hodně matoucí. ,, Ty musíš !!! Tvůj doprovod až k domu, je vlastně žádoucí '' Tak jsem tedy s koprněl,netušil jsem proč bych měl ? Kdo to píše a kdo jsem ? Jméno:Vladimír Prokeš; Adresa:Masarykovo nám. 97/1; 586 01 Jihlava1; Datum narození:12.7. 1967; Místo narození:Jihlava; Národnost:česká; Rodinný stav: rozvedený Osobní zájmy: Rodina,děti a vše hezké kolem života. Mám rád své lásky dívky, ženy, poezii. S tím souvisí má tvorba, protože rád dělám radost začínám psát. Trochu o životě lásce a starostech ostatních. Trochu se zajímám o internet, počítač-tabulky EX CEL Bohužel jak to bývá u nás raků nečiní nám problém něco vymyslet a vytvořit. Většinou však pro svou pomalost a lenost máme problém s tím abychom své dobré myšlenky dokončily. tj. :-) jo a děti, ty mám +3 jak to kdo bere... Syna a dvě dcerky. Mám je rád asi všechny stejně. Jak jinak mezi dětmi nejde dělat rozdíly, někdy sice zlobí, aby se nám připomněly ... No nebyli jsme jiní ..

11.6.2010 v 16:51 | Karma článku: 9.03 | Přečteno: 1063 | Diskuse
Počet článků 26 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 964

Postřehy ze života,sny úcta k životu a láska
to jsou věci které nám chybí.
Autor je průměrný občan, který už se nemůže
dívat na nepořádek v naší zemi.
Díky snům, štěstí a lásce, může žít dál.                                                                                                  

Má rád lidi básně a přírodu. 

Oficiální stránka - Vladimír Prokeš 

 

vstup-a-info.jpg