Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

vladimirprokes.blog.idnes.cz/

16. 10. 2010 23:28
Čeština a gramatika

Velice se všem nejen diskutujícím omlouvám a za příspěvky děkuji. Nepíše se mi snadno ale s o to větší chutí. Vím neni to takhle moc ke čtení a chyby doufám taky opravím.

Něco mě jakoby silně nutí tady začít také trochu psát,

Nemám rád ten guláš ve společnosti a chci něco zlepšit.

Možná podvědomí mi tak velí a je to nutné-správné snad, :-) 

Pokusy jsou to nesmělé, tak tedy přátelé já jen nechci aby mi vládl prevít.

0 0
možnosti
S

snegon

15. 10. 2010 13:43
Vážení dříve diskutující,

máte sice pravdu že článek chyby obsahuje a správně jste na to autora upozornili, tak aby si na gramatiku dal příště pozor. Na druhé straně považuji příspěvek za přínosný a rád bych autora povzbudil k dalšímu psaní. Autor nepropadá mediální manipulaci a dokáže si  analýzou odpovědí kandidátů samostatně vytvořit hodnocení kandidátů i celé strany. Podle mě je jeho hodnocení velmi blízko objektivním faktům.

0 0
možnosti
VP

vladimirprokes.blog.idnes.cz/

18. 10. 2010 15:47
Re: Vážení dříve diskutující,

Chyby jsem snad odstranil a za Vaše povzbuzení dík

0 0
možnosti
JN

Já, Claudius

15. 10. 2010 8:03
Navrhuji vytvořit zákon o bloggerech.

§ 1 by měl znít takto: Blogger ovládá pravidla českého pravopisu a gramatiky a a při psaní blogu se jimi řídí.

0 0
možnosti
N

nejedlo

15. 10. 2010 8:00
Autore!

Oprav si ten článek, je to opravdu "sýla" !

0 0
možnosti
A

Aldor

15. 10. 2010 7:53
Pravopis

No tak z tohoto článku, bez ohledu na jeho  téma, by Svěrák radost neměl.

0 0
možnosti
OFVI

old fashioned Vince IV..

15. 10. 2010 7:16
proč je hned v nadpisu děsivá hrubka?

8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 964x
Postřehy ze života,sny úcta k životu a láska
to jsou věci které nám chybí.
Autor je průměrný občan, který už se nemůže
dívat na nepořádek v naší zemi.
Díky snům, štěstí a lásce, může žít dál.                                                                                                  

Má rád lidi básně a přírodu. 

Oficiální stránka - Vladimír Prokeš